Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien vallen voedingsmiddelen buiten de garantiewetgeving voor kopen op afstand, maar wij zullen er alles aan doen om je een vers en onbeschadigd product te leveren.

Om aanspraak te maken op garantie, moet je het product bij overhandigen van de bestelling controleren op gebreken. Na ontvangst vervalt het recht op aanspraak. Indien het gebrek tijdens overhandiging geconstateerd wordt , dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging of de bestelling op jouw verzoek annuleren.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via contact. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.